Pristatymo Informacija

  1. Užsakytų prekių pristatymas organizuojamas:
    1. Prekes Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris), prieš tai telefonu su Pirkėju suderinęs prekių pristatymo laiką;
    2. Pardavėjas prekes išduoda biure (toliau – Biure), esančiame adresu Pramonės pr. 23, LT - 51287, Kaunas, darbo dienomis I - V nuo  9.00 val. iki 17.00 val., VI - VII nedirbame;
    3. Prekių pristatymo per kurjerį laikas: 1 - 5 darbo dienos nuo užsakymo patvirtinimo, I - V nuo  9.00 val. iki 17.00 val., VI - VII nepristatome;
  2. Nemokamas Prekių pristatymas Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu vykdomas tik Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją, kur Prekes pristatome atskiru šalių susitarimą, ir prekių pristatymą autobusu), kai Prekių krepšelio dydis yra didesnis nei 50,00 Eurų su PVM, o siuntos svoris didesnis nei 50 kg.
  3. Prekių pristatymas už Lietuvos ribų iki 20kg 25eur su pvm. dėl  pedikiūro kabineto įrangos ( pedikiūro krėslai, darbo kėdutės, autoklavai ir kt.) kreiptis +37068470070 ar el. paštu info@midori.lt
  4. Jei Prekių krepšelis mažesnis nei 50,00 Eurų su PVM, prekių pristatymas kainuos 5,00 Eurų.
  5. Prekių, kurių svoris viršija 25 kilogramus, pristatymas papildomai kainuoja 10,00 Eurų;
  6. Jei Prekės pristatomos autobusu - 10,00 Eurų už ne sunkesnę nei 5 kg siuntą.
  7. Prekių pristatymo išlaidos, nurodomos Pirkėjui pateikiamoje PVM sąskaitoje faktūroje.
  8. Už Prekes sumokėjus banko pavedimu ar elektronine bankininkyste, prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti ir pristatymas pradedamas organizuoti po apmokėjimo gavimo dienos.
  9. Pasirinkus prekių atsiėmimą Biure, apie galimybę atsiimti prekes (paruoštą užsakymą) Pirkėjas informuojamas telefonu ir/ar elektroniniu paštu.
  10. Biure Prekes būtina atsiimti per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai Pardavėjas Pirkėją informuoja apie galimybę pasiimti prekes.
  11. Jei Pirkėjas pats atsiima Prekes Biure, jokie mokesčiai, susiję su prekių atsiėmimu nėra taikomi.
  12. Pirkėjui, pasirinkusiam prekių pristatymą per kurjerį, galutinis prekių pristatymo terminas bus nurodytas Pirkėjo suformuotame užsakyme.
  13. Prekės pristatomos ar išduodamos tik Pirkėjui ar jo užsakyme nurodytam gavėjui, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (LR piliečio pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą ar nuolatinį leidimą gyventi LR teritorijoje).
  14. Tinkamai pristačius prekes Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu bei jo nurodytam gavėjui, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  15. Pirkėjui nurodžius klaidingą adresą ar neradus Pirkėjo, ar užsakyme Pirkėjo nurodyto kito prekių gavėjo, Pirkėjas atlygina Pardavėjo patirtas prekių pristatymo išlaidas.
  16. Taisyklėse nurodyti Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo termino praleidimą ne dėl savo kaltės ar nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  17. Pirkėjas sutinka, kad tais atvejais, kai Pardavėjas prekių užsakymo metu neturėtų Pirkėjo užsakytų prekių, o Pardavėjas, apie tai iš anksto praneštų Pirkėjui ir susitartų dėl kito tinkamo prekių pristatymo termino, Pardavėjas nebus laikomas praleidusiu prekių pristatymo terminu.
  18. Užsakytų prekių kiekis, kokybė ir komplektiškumas turi būti patikrinami prekių perdavimo Pirkėjui metu išskyrus tuos atvejus, kai dėl prekės pobūdžio perdavimo metu negalima nustatyti jos kokybiškumo. Pardavėjui pateikus nekokybiškas, nekompleksiškas ar Pirkėjo užsakymo neatitinkančias prekes, Pirkėjas turi teisę atsisakyti jas priimti.
  19. Pardavėjas ar Pardavėjo atstovas, perduodamas prekes Pirkėjui, taip pat pateikia PVM sąskaitą-faktūrą bei kitus prekes lydinčius dokumentus. Šalys patvirtina, kad PVM sąskaitos – faktūros ar kurjerio Pirkėjui pateikto važtaraščio (toliau – Prekes lydintys dokumentai) pasirašymas bus prilyginamas prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymui.
  20. Pirkėjas, Prekių perdavimo metu pastebėjęs prekių trūkumą, kad Prekės yra nekokybiškos, kai Prekės pristatomos pažeistoje pakuotėje ar nustatęs, kad perduodamos Prekės neatitinka Pirkėjo užsakymo, apie tai pažymi Pardavėjo ar Pardavėjo įgalioto atstovo pateiktuose Prekes lydinčiuose dokumentuose.
  21. Prekes lydinčių dokumentų pasirašymas patvirtina tinkamą Prekių perdavimą-priėmimą. Pirkėjas, Prekes lydinčiuose dokumentuose nepažymėjęs Prekių ar kitų su Prekių perdavimu susijusių trūkumų, netenka teisės vėliau dėl to paties pareikšti pretenzijų Pardavėjui.
  22. Taikomas papildomas kurjerio įmonės nustatytas grynųjų pinigų paėmimo mokestis, kai Pirkėjas už Prekes sumoka Prekių pristatymo metu jas pristačiusiam kurjeriui.